background

Tentera Semut Putih

anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 6 December 2011

miss him :')




hye stalker ! best kann jadi stalker ?
mcm2 menda korang tahu . 
stalker :: jaga tepi kain orang 
HAHA , ye dop ? something like that lhaa kan . hehs >,<

malam neyh x tahu kenapa sayu sgat hati neyh
nangis . nangis dan terus nangis :'(

ermm , oke . fy nangis sebab rindu kann dia sgat2 .
mr.muncit fiffy tuhh .
Ya Allah , fiffy xtahu lhaa kenapa tiap2 hari tiap2 masa rinduu dia . 
Hari tuhh kitaorang dah jumpa dah sekejap.
minggu lepas hari selasa which is 29.11.2011

fiffy ajak dia jumpa sebab rinduu sgat at dia .
nak tengok gak muka dia . hmm :(

pagi tuhh fy ada class kul 8-10 a.m
then dalam kul 12 kowt fy keluar p jumpa dia .
fy ajak dia g temerloh jejalan kejap . hehe

gedik ngan dia . puas taw pujuk dia .
last2 dia ngalah jugak . yeayy !

cyg tahu abg mesti ngalah punya ngan cyg :p
hehehe

bkn g mana pom , smpai2 trus g lepak at esplanade .
betul ka fy eja neyh , whatever lhaa >,<

then pergi jejalan at bndar jap .
dia cakap dia lapar , then dia ckp teringin nak mkn KFC

ek eleyhh , baik x pyahh pergi temerloh kalau stakat nak mam kfc .
at jengka ada pom ada , aiseyhh !
soo , layan jewla . ikot jewla kehendak dia .
fy teman dia jew , x mamam pom .
sebab lepas abehh class fy trus bli makann at dewan mkn .
kenyang lagi ..
DIET ? 
dah kurus kering nak diet lagi . xpyahh nak ngada ! hiks

ermm time tengah syiokk jumpa dia .
dtg lhaa penyakit yg x d undang .
alarhh yg perempuan biasa kena tuh tiap2 bulan . kui3

kesakitan melanda ! ARGHHH !
soo , memang xdewk mood sgat lhaa kann .
kesian mr.muncit saya tuhh xdewk orang nak layan dia

ololololololo , ngada yee dia :p
cyg sakit lhaa muncit , bkn x nak layan

hoh ! terus merajuk budax ngada tuhh .
puas jugak lhaa nak pujuk dia .

ermmmm . start dari hari tuhh tiap masa rinduu at dia .
ntahh apa racun ntahh dia bg at fy . huhuhu

malam neyh lhaa tetiba touchin . nangis tetiba .
sebab :: rindu yg teramat sgat at dia .
ermmmm ..
kenpa neyh ? KENAPA ?
kenapa rinduu sgat kat abg . :'(

bila dengar suara dia lagi berjurai-jurai airmata neyh
melimpah dah . abehh basah bantal :'(

nak jumpa x mampu . memalam cmneyh kann
KAU GILA ! memang tak lhaa kann .
soo , hanya mampu mendengar suara dan menatap gmbar dia jew .

" abg , cyg rinduu gila at abg . rindu gila-gila-gila-gila . rinduu g teramat sgatt abg . cyg takot cyg kehilangan abg , cyg dah bole lupa kann ex cyg sebab abg . cyg dah mula cinta kann abg , sayang kann abg sepenuh hati cyg . cyg harap abg x tinggal kann cyg . "



Rinduu saat neyh :'(


atotototott , pandai yee muncit saya posing :')



 <3 IMISSUSODAMNMUCHMUNCIT <3

by :: fiffy_amri@hotlove.com





fiffy_amri@hotlove.com

No comments: